Drága Mimónk

2012.09.17. 19:48

Na tessék... Allig kezdem el a blogolást már lusta vagyok posztot írni... A mai nap történései után úgy döntöttem drága Mimó hav... bar... osztálytársamról fogok nektek mesélni.

Mimónk egy Balaton parti multiközpontnak számító városban lakik és onnan jár be hozzánk suliba. Na már most 3 éve ismerem ezt a szerencsecsomagot, de még most is tud meglepetést okozni... Tudni kell róla, hogy egy évvel idősebb nálam, és van egy igen veszélyes fóbiája, Ami nem más mint az égőgyűjtés. Igen, ez komoly... Otthon van egy szobája tele: Izzókkal,fénycsövekkel,foglalatokkal és a tököm tudja még mikkel nem. Néhány apró történettel vezetném fel, hogy mennyire súlyos ez a fóbia. Csak jutna eszembe egy is... Megvan! Kezdjük a "Babinénissel" (igen direkt egybe) :P

Annak idején még 2 éve mikor betiltották a volfrámszálas izzók gyártását (a régi klasszikus villanykörtéékét csak, hogy a kedves olvasó is értse mire gondolok :-) ) Na drága Mimónk ettől nagyon elszomorodott. Kollégista révén drága városunkban sétálva megtalálta Babinéni (igen direkt egybe továbbra is) kis villamossági boltját. Be is fáradt a boltba, hátha "kincset" talál, és talált is? Hát az ő értékrendjében igen. Babinéni panaszkodott neki, hogy itt rohad a nyakán ez a sok villanykörte, mert mindenki energiatakarékosat vesz. Mimónak nem is kellet több fogta és felvásárolta a készletet. Tippek mennyit költött el ez a szerencsecsomag égőkre? Áhh, 15 ezret... Igen ez komoly, és nem nem hazudok... 2 hétig hordta őket haza a koleszből. Pénteken megjelent a szokásos: utazótáska, bőrönd, 2 T€$C0-s szatyor kombojával, amit kiegészített még egy táskányi villanykörtével. Mi a mai napig hallgatjuk, hogy milyen jó üzletet csinált...

Na melyik legyen a következő... Meg is van! Mimo és a motorok.

A minap beszélgettünk a motorokról, ugyanis én most csinálom a Korlátlan jogsit. Hogy ő mennyire szereti a motorokat. Hát ki is faggattam erről.

Én: Aztán mikor ültél először motoron

Mimó: Tavaly nyáron

é: és mentél vele?

m: nem csak ültem rajta (magamban: te jóságos ég...)

é: és motoroztál már valaha?

m: még nem (na bazd meg)

é: biciklizés mennyire van meg?

m: nagyon régen bicikliztem már 10-12 éve (na itt kb az agyfasz határán jártam) de kéne szereznem egy 125-ös motort gyakorolni, hogy a vizsgán azért menjen.

é: *cirip cirip cirip* ahha~

Lássuk mit tudunk. Felült egy motorra azóta motorozni akar. Életében nem motorozott. Biciklizni se tud!!! Ebből 2 dolog sülhet el. 1 sose lesz meg a jogsija. 2 az első fára fölkeni magát motorostól én meg mehetek temetésre...

Azt hiszem ennyi bőven elég róla. Amiért úgy döntöttem, hogy róla lesz szó az úgy történt, hogy a szünetben beszélgettem Erikkel.

Erik: Téged nem idegel már Mimó facen?

Én: A faszt nem... minden 2. poszt az ővé, és vagy a kurva izzóit látom, vagy a motorokat, amik addig élnek jól, amíg nem lesz rájuk jogsija...

E:Na ez az... a Multkor kijött hozzánk, és talált egy trabant hengert, erre megkérdezte tőlem "ez de kicsi henger, mié valami 6hengeresé"

é: *itt majdnem kiköptem a reggelim* MIVAN? A trabant 6hengeres szerinte???

E: Igen... szerinte az

é: hát ez komolyan reménytelen... (és itt pattant a szikra... jön a 2. bejegyzés:D)

Lehet lesz még az osztályról egy átfogó ismertető, sőt biztosXP üdv Hirano ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://funnyanime.blog.hu/api/trackback/id/tr854784096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása